12.12.2014

wyniki konkursu

TAK!  zakończył się mój pierwszy konkurs ... miło mnie zaskoczyliście nadsyłając tyle zgłoszeń ;)
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)))) DZIęKuJĘ :)

Konkurs polegał na  nadesłaniu zdjęcia waszej ulubionej potrawy , deseru, przekąski - i wy oczywiście sprostaliście oczekiwaniom - z tych dań można by było zrobić konkretną  imprezkę od przystawek po desery :)











Wybór nie był łatwy ... bardzo mi przykro że jest tylko jedna nagroda ... ale zasady to zasady więc wybór padł na jedno danie .



A więc ... danie wybierałam razem z moim partnerem 


... kierowaliśmy się naszymi gustami kulinarnymi - tzn co 


...byśmy najchętniej zrobili i zjedli.



Nagrodą w konkursie jest obrus oraz dekoracja stołu .



Nagrodę otrzymuje  Gosia Niewiadomska za  przepis 



"Placuszki z ricotty z sosem ze świeżych 

pomidorów" 




Gratuluję wygranej :) I jeszcze raz dziękuję za zgłoszenia do konkursu :) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

skrobnij do mnie :)