14.07.2012

POMIDOROWA


O tej zupie za dużo to się nie da rozpisywać po prostu tradycyjna i niezwykle pyszna :)

  • 2 litry wody
  • 2 pod-udzia drobiowe
  • 6 marchewek
  • 4 pietruszki - korzeń + natka drobno pokrojona
  • duży por
  • kawałek selera
  • 2 puszki pomidorów pokrojonych
  • 1 łyżka koncentratu pomidorowego - można pominąć
  • 4 kostki rosołowe vege
  • sól
  • pieprz
  • cukier
  • jogurt naturalny



gotujemy wywar z mięsa oraz warzyw ... gdy zmiękną dodać pomidory oraz przyprawić do smaku :)
podawać z ryżem , makaronem , naleśnikowym makaronem , grzankami albo groszkiem ptysiowym oraz z  kleksem jogurtu naturalnego.

Smacznego:)


12 komentarzy:

  1. wygląda mega smacznie! lubię jak są kawałki warzyw, a nie takie rozciapciane :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokladnie .. uwielbiam duzo warzyw , nieraz tyle dam ze juz na ryz czy makaron nie ma juz miejsca:)
      pozdrawiam

      Usuń
  2. fantastyczna letnia zupa! ile w niej smakowitych warzyw i ten kleks śmietany!porywam miseczkę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miala zostac takze na jutro - ale juz zniknela :D
      jutro chyba nalesniki beda :D
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Pyszna zupka:-) No i to samo zdrowie, choć ja, znając mnie, wyrzuciłabym w przepisu kostki rosołowe i sama szukałabym smaku, choć to już wtedy nie jest takie łatwe...:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. smak bylby super be ztych kostek rowniez ..bo daje duzo warzyw :) ale ja lubie smak idealny

      no i lubie kostki warzywne:)
      pozdrawiam

      Usuń
  4. o, a z daleka na zdjęciu nie wygląda jak pomidorowa ;) to przez to bogactwo warzyw. U mnie zawsze pomidorówka powstaje na drugi dzień z rosołu ;). I przez to mniej w niej warzyw, a więcej ryżu.. no ale cóż ;)


    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie w domu zawsz epomidorowka byla z rosolu .. nigdy nie smakowala idealnie ... niewiem czemu...
      pozdrawiam

      Usuń
  5. Ja też uważam, że nie wygląda jak pomidorowa. Ja zazwyczaj robię pomidorową pod postacią kremu, ale Twoja wersja prezentuje się chyba ciekawiej. Chętnie wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam duzo warzyw w zupie przez to jest atrakcyjniejsza w smaku :)
      pozdrawiam

      Usuń
  6. no i dobrze, że prosta...tak ma być, jak u mamy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mamy byla z pomidorow ale z pestkami hehe ;/ bardzo nie lubilam .. a teraz dopiero doceniam :)
      pozdrawiam

      Usuń

skrobnij do mnie :)