28.04.2012

JAJKO NA MIĘKKO




moje idealne jajeczka na miękko :) może to banalne .. ale dużo ludzi zawsze zastanawia się ile w końcu mają sie one gotować ... ja poniżej przedstawie wam mój idealny przepis na jajka na miękko ..zawsze są idealne :)





wstawiam wodę na palnik , mniej więcej tyle by jajka sie zanurzyły gdy będą się gotwać ... jajka należy wcześniej wyjąć z lodówki , jakieś 2 godziny żeby nie popękały podczas gotowania... ja nie mam tego problemu ponieważ nie przechowuje jajek w lodówce ...



do gotującej się wody wkładam po jednym jajku dużą łyżka powolutku zanurzając ... i nastawiam czas ... 5 MINUTEK .....





po upływie tego czasu zdejmuje garnek z jajkami z palnika i czekam 15 sekund ... po czym zalewam zimna wodą na 10 sekund ... podaje na pyszne śniadanie .. zazwyczaj weekendowe :) dodając troszeczkę świeżego śmietankowego masełka
smacznego ....


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

skrobnij do mnie :)